Att hålla sig cooool...

När det är många trådar som behöver dras i samtidigt, som idag, skriver jag listor.
Det viktigaste med listan är att det framför varje liten punkt, finns en kvadratisk ruta som jag får kryssa i när uppdraget är utfört. Ååååh, denna tillfredsställelse att bekräfta att ännu en handlingscykel är slutförd. Ger liksom energi, man känner man kommer nån vart, vilket ju kan vara svårt att se om det inte finns några andra referenspunkter. Typ som att paddla kanot på ett öppet hav, hur vet du då att du kommit nån vart?
Nåväl, listorna har blivit en nödvändighet när det är löner som betalas ut, fotojobb redigeras, stämplar beställas och bröllopsklädsel fixas. Har nu fått sätta 3 kryss redan idag... Pyssla om och rida grannens häst (hon är på semester i 2 veckor och jag får lyxa med en superfin häst!), äta nyttig lunch, duscha och tvätta håret, skicka en sändning stämplar, svara på kunders frågor, packa allt som ska med till Göteborg (GLÖM INTE PRESENTEN!!!!)  och slutligen... inse att det är fredag. Kväll! Tiden då det är meningen att helgkänslan ska börja infinna sig.
Jag tror inte det kommer att hända förrän nån gång på söndag... EFTER det att jag mött min pojkväns hela släkt för första gången på bröllopet... *host*...

Så... nästa punkt på listan.
Packa kameror! 15 kg skrot ska med, tur jag kör bil..

ha en skön helg! (typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0