Första dagen som bloggare...

image3
Foto: Fröken Fokus

Har nu insett att  "Alla"  verkar har en blogg. Utom jag!

Funderat en del på vilket syfte denna dagbok ska ha... tänker mig att kanske det kan vara ett bra sätt att berätta lite om en egenföretagares vardag... med förhoppningen att någon annan där ute slipper göra samma misstag som jag eller kan få inspiration och sprida ringar på vattnet.

I veckan har jag besökt många olika scrap-bloggar och ser vilket häftigt forum det är för människor med samma intresse. Det tävlas, skickas in fina layouter, kort och tips på roliga projekt.

Tävlingar kommer jag nog också att ha, men främst genom butiken.

Nu dags att fortsätta inreda butiken... och fixa klart några bilder jag tagit som Fröken Fokus... www.frokenfokus.se
Plåtade en familj i Hovs Hallar i maj och har nu äntligen fixat fram ett urval... blir ca 20 st bilder, familjen fick en preview och ville ha ännu fler bilder än de jag tagit fram. Roligt, jag är själv nöjd med uppdraget. Familjen med tre barn hade så skönt space... dynamiska och härliga. Gav massor med energi att fota dem, för mig är just energin det viktiga.
Men nu ska det ju handla om SweetSis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0