Styrka... kan användas för eller emot...

Dagarna bara rusar... tur man har sin Lista så man ser att man faktiskt kommit FRAMÅT!!!
Kommer hela tiden på en massa nya roliga saker som jag ska ha i min butik... och så måste jag hindra mig lite för att först göra klart allt det där andra... som att plåta och fixa fram alla bilder på hur stämplarna kan användas. Skulle jag gjort för länge sen, men vädret har inte riktigt varit på min sida... antingen för soligt, blåsigt eller regnigt. Vilka problem! :-)

Har just ägnat nån timme åt att surfa runt på en massa forum... så himla kul att läsa och se hur kreativa alla är! Underbart!  Blir glad och får en massa inspiration... som sagt, måste bara hålla mig lugn och göra en sak i sänder..

Det här med styrka... det är ju en kraft.. och den kan både andvändas för eller emot  mig själv. Den senaste tiden har den tagit sig uttryck att jag är extremt produktiv och får massor med saker gjorda. Men när jag vänder den emot mig själv, kan jag sänka mig helt och hållet på några minuter. Inte bra. Men häftigt i alla fall att inse att det är samma kraft, bara riktningen skiljer.

Nu bär det av hemåt... slutjobbat på kontoret!

Sweet Dreams



Kommentarer
Postat av: Lisbet

Hej!
Tittar in efter att sett dig på forumet på Allt om Scrap. Tack för tipset - ska göra ett sånt album.

2007-09-05 @ 08:06:21
URL: http://digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0