Tiden flyger...

När allt är så himla kul!!!

Fick just veta att underbara Åsa på Brunsons (www.brunsons.se) vill ha med Sweetish stämplar på stora scrapmässan i Göteborg nästa helg! Så himla spännande!
Längtar redan...

Nu dags igen för helg.... lyssnar på Eva Cassidy "Songbird" och blir alldeles harmonisk och vacker i sinnet... suddar alla ettorånollor och in kommer närvaro och helgmys.
Blir visserligen jobb i helgen, ska lära upp min designer Jendo på lite bildbehandling vid datorn, sen plåta ett Fröken Fokus bröllop i Alingsås.
Söndag blir lite lugnare, bara en datakurs på morgonen och sen lite filosofi-möte på eftermiddagen.

Om nån undrar när/ om jag hinner scrappa å pyssla nåt för mitt egna höga nöjes skull, så överlåter jag allt sånt just nu till er därute. Själv håller jag på att snickesnacka med några coola danskar om läckra presentförpackningar till er som i framtiden köper hela kit eller bara vill ha stämpeln direkt skickad till någon ni tycker om.´I slutet av september kommer denna service att finnas i butiken... om nu allt går som det ska.... (Does it ever?) :-)

Nu dags att hoppa i lilla racern till Götet!

ha en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0