Blandad kompott...

Det gäller att hålla tungan rätt i mun... att samtidigt greja med eftersläntrande reklamfotojobb (Duktige Anders jobbar ju åt TriProd numera, kolla hans fina bilder på www.triprod.net) och riva av ett "skicka vidare"-jobb som Fröken Fokus i helgen (www.frokenfokus.se) och sen fixa en massa broschyrer inför mässan.... PIUH!!! Men å va kul det är med helt egen liten butik!!
Så jag fick lära mig mindmap-programmet Freemind i helgen och har nu organiserat upp det hela... många bubblor och armar blev det, men kul att se hur ens liv är sammansatt. Och hur många bäckar små bildar det som ni ser i butiken.

Så roligt att så många hör av sig med era egna designs, ni är så himla duktiga! Fortsätt göra er egen grej och använd inte någon annans måttstock att jämföra er med!

Nu dags för mera pysselpysselpyssel... :-)image4

Här ser ni Petra på "Anette och Maries hudvård" i Halmstad, som jag plåtat reklammaterial åt de senaste åren. Underbara töser som verkligen fattar grejen med kundvård! Rekommenderas varmt!

Kommentarer
Postat av: Gunilla|uniquelyme

TACK för stämplarna som kom idag. *lycklig* Är jättenöjd - även med den lilla, den är supersöt. Fin liten bonus-blomma, förresten :-D Har provstämplat och kan knappt bärga mig tills jag kan använda dem "på riktigt". Jag återkommer med resultatet.

2007-09-12 @ 20:23:37
URL: http://www.uniquelyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0