FLYT!!!

Kallas det nog för... när LIvet liksom ger en gratis skjuts framåt.

Idag fick jag det här brevet:

image55

Va kul!
Nu får jag åka ut till alla möjliga ställen och berätta om mitt företagande... och därmed sprida ännu mer entusiasm om Scrapbooking!
Dessutom ska jag mingla med Maud Olofsson i Stockholm i maj. Bara en sån sak!
Tänk om man kunde få henne att scrappa lite? Hmm.... Idé!!!
Klart Maud ska få en alldeles egen stämpel!!! :-)
Ett foto borde ju inte vara sådär supersvårt att fixa fram på en Näringslivsminister...

Så inte nog att jag på måndag ska på Introdag på Iqube (ni vet han Johan Stael von Holstein) där jag kommer att få hjälp att bygga Sweetish, dessutom blir jag alltså ambassadör. Känns stort.

Ha en underbar helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0