På Roadtrip ...

genom Halland och Skåne har jag varit. Martina här alltså. Da Shåppahålick!
Nåväl, hade en diger inköpslista med mig och passade på att stanna till vid två stora grossister och en mindre. Kan säga att lilla Corollan rymde mycket mer än jag trodde! :-)
I alla fall fick jag med mig en massa spännande nyheter som just kommit in till grossisten, bla en massa blingbling! Dessutom har jag nu matchat upp de mönstrade papprena med läcker cardstock och tillbehör, så snart kan vi börja visa våra CHA-nyheter.

Passade på att besöka InspiraTösen Sara i Halmstad som är i full gång med sitt demomaterial. Jag är grymt impad av allt snyggt som hon kan åstadkomma med bara lite cardstock och massor med fantasi! Mera mera!

Dessutom har nu ytterligare två Töser joinat gänget, Camilla i LInköping och Karin i Lund! Välkomna! De kreativa Workshopparna duggar tätt nu inför påsk, så ni som vill hinna med påsk-kitet får skynda att boka in er!

Rajt.
Dags att stänga av burkarna för idag, en ny dag i morgon ju!
Häpp!
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0