Att sträcka ut sig...

Martina vid knapparna.

Visste ni vad ordet "Intention" betyder?
Har tidigare inte reflekterat så mycket över det, men slog upp det igår i favvo-ordlistan, American Heritage College Dictionary.
Det betyder i alla fall: avsikt. och Att sträcka ut (sig).
Så om jag använder order i mitt eget liv...
Min intention är att få fram ett budskap till min kund. Min avsikt är det. Men även den djupare betydelsen... att sträcka ut sig. I detta fall till kunden. Det betyder ju då att det inte räcker att jag sitter i min egna lilla värld/grotta och babllar en massa, jag måste ju verkligen nå ut till min kund. Och för att nå fram, måste jag se till att jag förstår vilka behov kunden har. Att jag kan sätta mig in i dessa behov. det betyder inte att jag måste "bli" nåt jag inte är, men att jag kan känna in och relatera till kundens verklighet.
Spännande.
Sen gäller det fortfarande att ha kvar sin avsikt och inte gå vilse i de hundratals olika önskningar som man stöter på hos alla unika människor. En häftig balansgång.
Att känna in, utan att bli.
Att vara sig själv, men i kontakt med andra.

image48


Det här fina kortet har DT Kristina Selhammer gjort!
Hon har använt en helt ny stämpel, Grattis-tag, som nu finns att beställa genom en av Sweetish InspiraTöser. Där finns även den härliga scrap strippen från Scenic Route och de nya hjärt-bradsen att beställa.

Är du intresserad av att dra ihop ett gäng för en Kreativ Workshop en dag/kväll? En InspiraTös kommer hem till er med allt material ni behöver för projektet ni valt. Ni scrappar gemensamt och får med er en gottepåse hem. Enkelt och kul, som värdinna behöver du bara brygga lite kaffe och sen kan du koncentrera dig på att skapa och umgås.

Nu dags att sträcka på benen! *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0