Förändring... syns!

Martina här.
Som i måndags fick ett ryck. Frisören Jens (www.naturfrisoren.se) fick göra vad han ville med mina långa (och rejält slitna) tåttar...
Det sägs (förmodligen i en högst ovetenskaplig undersökning i VeckoRevyn eller nåt..) att vi tjejer markerar inre förändring med en yttre. Just frisyren är det vanligaste. Så för mig handlade det nog om att sluta försöka vara någon annan, och istället se hur Fantastisk och Underbar jag är BaraSomJagÄr.
Jag behöver inte ha en popstjärne-man för att duga. Eller vackra romantiska lockar för att verka snäll. Eller sexig eller vad det nu är.
Det är ju inte där det sitter.
En insikt som kanske ni andra där ute har med er sedan barnsben. Gratulerar, i så fall. Själv kom jag just ett steg närmare Mig Själv. :-)

Så nu känner jag mig som Amelie. Från Örgryte. :-) Kort page. Känns bra.
Visst, det är bara hår. Men dock.
Tror ni fattar... :-)

Ska bara tillägga att Jens är helt underbar! Först reiki-huvudmassage i lugn miljö, skön musik och ingen jobbig spegel framför näsan. Sen enbart naturprodukter och fortsatt ingen spegel. Istället en vacker utsikt... hav och strand.
Blir som två flugor i en smäll... avslappning och friskvård och dessutom underbar frisyr på köpet! Allt detta för 500 pix.. och 1,5 h i paradiset!


Oki, dags för lite lunch så man inte svimmar mitt i affärspresentationen!

//Martina


PS: bild kanske kommer... Mannen är ju i Indien så jag skyller på att det inte finns nån i närheten som kan fotografera... eeeh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0