Man säger äntligen Fredag!!!

...och visst kan man känna känslan...äntligen fredag....Speciellt om man -som jag-är ledig fredag...!
Men kraven kan vara många ändå på allt man bör göra innan helgen...
Nu är den HÄR helgen skön...vi har scrap/kort träff här i Mölndal...Jag har skapat av NYA saker just till träffen...Och det är verkligen KUL!!!
Sweetish sister har härliga stämplar som passar till mycket tycker jag.
Ni vet den fotostämpeln på min pappa & faster...blir ju så läckert till annat än ett kort också...som dom här sidorna:
 image39
image38

Och den observante ser ju fler av sweetish sister stämplar där...som stolen som är en favorit!
Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0