Hjärtligt tack

Ja, hej på er! Jag heter Gunilla och designar stämplar för Sweetish Sister under namnet Uniquelyme. En del av er kanske känner igen mig på pyssel- och scrapforumen också. Detta är mitt första inlägg på bloggen - spännande och nervöst!

Ni har väl inte missat att det finns nya hjärtliga stämplar i shoppen? De passar lika bra till Alla hjärtans dag som till bröllop eller bara för att göra en vän lite glad. Och på tal om det så har jag en vän som gjorde min dag igår. Hon hjälpte mig med att sy nya överdrag till min amningskudde. Ja, här är minsann en bebis på väg att vräkas från sitt gosiga tillhåll i magen närsomhelst. Det slutade med att min vän gjorde inte mindre än två överdrag medan jag satt och babblade... Hm... Det förtjänar ju förstås lite mer än ett tack. Att ge bort paket är roligt och att slå in dem fint är liksom halva nöjet tycker jag. Det här fick min vän tidigare idag:

image32

image33

Stämpeln är min egen Hjärtpost 33 x 43 mm och den har jag färglagt med färgpennor och distresser. Hjärtat är också embossat med klart embossningspulver. Sedan har jag monterat på matta och mönstrat papper och slutligen sätt på lite alfabetsstickers. Klart!

/Gunilla
som kommer med en lite mer utförlig presentation inom kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0