TorsdagsMorgon med Kristina

Här är grått och regnigt med en väntan på stormen Tuva.Kommer den hit eller?
Och då passar det ju att vara inne och pyssla lite!
Jag har varit DT för sweetish sister ett tag och skapat massor av härliga kort och LO`s som jag gärna vill inspirera er med!
Plockar ett ur "högen" och börjar med en foto stämpel...en fotostämpel med motiv av min pappa och faster.
Martina utgår från ett foto och gör av det en fantastisk fotostämpel!
(finns i olika stilar!)
Här är mina ...en stämpel flera kort! Visst är det härligt att se...! Så sätt igång!
Jag vill se länkar med inspiration av det ni gör!
Ha en underbar torsdag!
image34

image35

image36

image37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0